خبر کامپیوتری
خبر سخت افزار ، نرم افزار ، آی تی و خبر های روز 
نويسندگان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جمعی از کارکنان قرارداد موقت پتروشیمی بندر‌امام در اعتراض به تبعیض در پرداخت حقوق و مزایا و اجرایی نشدن حکم اداره کار و دستگاه قضایی مقابل فرمانداری شهرستان ماهشهر تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان که تعدادشان بیش از 100 نفر بود خواستار یکسان‌سازی قراردادهای جاری و آتی کارکنان قراردادی مدت موقت و پرداخت حقوق و مزایا با توجه به شرایط و محیط کار و کارگاه یکسان و یکنواخت و با استناد به ماده 27 قوانین حاکم بودند.

معاون فرماندار شهرستان ماهشهر برای ارائه توضیحات لازم و رسیدگی به مشکل به وجود آمده در جمع معترضان حضور پیدا کرد.

سالم عبادی در جمع این تجمع‌کنندگان گفت: در چند روز گذشته جلساتی با مدیران ارشد پتروشیمی بندر امام برگزار شده و امیدواریم به زودی این مشکل برطرف و کارکنان پتروشیمی بندر امام به حق و حقوق خود دست پیدا کنند.

این تجمع پس از حضور و سخنان معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر به پایان رسید.

سوالات کاردانی , کارشناسی , ارشد , فراگیر پیام نور
موضوعات مرتبط: عناوین اخبار ...، مقاله، اجتماعی، ،
برچسب‌ها:

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی با اشاره به اینکه زنجیره صنایع تولیدی استان ناقص است، بیان داشت: برای تکمیل زنجیره صنایع استان باید صنایع پایین‌دستی، کوچک و متوسط در خوزستان تشکیل شود زیرا اکنون برای تکمیل این زنجیره، تولیدات خوزستان به استان‌های دیگر کشور می‌رود.

وی اظهار کرد: خوزستان یکی از صنعتی‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود اما نرخ بیکاری در این استان بسیار بالا است و آن را از نظر نرخ بیکاری در رتبه دوم کشور قرار داده است.

شریعتی افزود: صنایع کوچک و متوسط که دارای اشتغالزایی بالایی هستند، در استان ایجاد نشده است و آن‌هایی که ایجاد شدند نیز با سنگ‌اندازی‌های فراوان در نیمه کار متوقف و سرمایه‌گذاران آن‌ها نسبت به ادامه کار ناامید می‌شوند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برای آنکه اشتغال مولد و تولید بیشتر داشته باشیم و به تبع آن شاهد بالا رفتن تولید ناخالص ملی و رفاه بیشتر در استان باشیم، حمایت خود را از کارگاه‌ها و واحدهای صنعتی که به دلیل مشکلات فراوان با شرایط بد اقتصادی نیمه فعال هستند، دریغ نخواهیم کرد و پیگیر مسائل آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به این نکته که صنایع کوچک و متوسط استقرار یافته در شهرک‌های صنعتی به ایجاد اشتغال‌های بزرگ کمک می‌کنند، اذعان داشت: سرمایه‌گذاری در واحدهای کوجک و متوسط تأثیرگذاری بیشتری در اشتغالزایی در استان دارد و باید در این زمینه به سرمایه‌گذاری‌های بیشتری پرداخت.

غلامرضا شریعتی خاطرنشان کرد: مسئولان استان باید متوجه باشند که صنایع خوزستان برای دریافت مجوزها نسبت به سایر استان‌ها با موانع بیشتری مواجه هستند و آن‌ها باید تا جایی که ممکن است در جهت رفع موانع تولید تلاش کنند.

وی بیان داشت: باید به دنبال ایجاد امنیت پایدار در استان باشیم اما امنیت تنها با نیروی انتظامی ایجاد نمی‌شود، بلکه ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی در این زمینه بسیار مؤثر است.

استاندار خوزستان اظهار کرد: نسبت به عملکرد بانک‌ها انتقاد دارم زیرا بانک‌ها منابع استان را جمع‌آوری می‌کنند اما تسهیلات به صنایع استان نمی‌دهند که امیدواریم شاهد حل این مشکل در استان باشیم.

انتهای پیام/گ

سوالات کاردانی , کارشناسی , ارشد , فراگیر پیام نور
موضوعات مرتبط: عناوین اخبار ...، اجتماعی، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 2 شهريور 1395برچسب:iran,خوزستان,بندرامام,آبادان,بندر,سربندر,, ] [ ] [ پیمان ذبیحی ]

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان با اشاره به راه اندازی کامل سیستم دیجیتال صوتی در این سینما گفت: درب های سینما نفت آبادان در شب عیدغدیر خم به روی شهروندان هنردوست آبادانی گشایش می یابد.

حبیب اله ابوالحسینی  افزود: بنا به درخواست اداره خدمات اجتماعی شرکت پالایش نفت آبادان مبنی بر لزوم همگام سازی سینما نفت با سایر سینماهای کشور و ضرورت تبدیل آن به یک سینمای دیجیتال، این موضوع در دستور کار قرار گرفت و برای انجام این کار منبع اعتبار پیش بینی شد.

وی گفت: بر اساس اعلام مجری طرح، بهره برداری رسمی دوباره از سینما نفت، ۲۵ شهریورماه جاری امکان پذیر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان با اشاره به تصمیم برای خرید دستگاه دیجیتال پخش فیلم برای این سینما افزود: برای این منظور موضوع خرید، نصب و راه اندازی این سیستم دیجیتال از طریق برگزاری مناقصه برای تعیین پیمانکار به انجام رسید.

ابوالحسینی با اشاره به برآورد ۵۵۰ میلیون تومانی خرید این دستگاه دیجیتال در سال ۹۳، گفت: با توجه به افزایش نرخ خرید این دستگاه  در سال گذشته به مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان بایستی این موضوع به طور مجدد در هیئت مدیره مطرح و پس از جلب رضایت آنان نسبت به تامین منابع مالی آن اقدام شود.

وی از کمبود اعتبارات و در اختیار نداشتن نقدینگی مناسب به عنوان دلایل تاخیر در تامین اعتبار لازم برای راه اندازی دوباره سینما نفت نام برد و افزود: سینما نفت متعلق به تمامی مردم شهر است، اما به دلیل محدودیت منابع مالی از یک سو و لزوم توجه تمامی سازمانهای دولتی بر  سیاست اقتصاد مقاومتی، کار بازگشایی سینما نفت با تاخیر روبه رو شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: با تغییر سیستم نمایش فیلم سینما از آنالوگ به دیجیتال بار دیگر شاهد حضور پر شور و نشاط شهروندان فهیم، هنرمند و هنر دوست آبادانی برای تماشای فیلم در نخستین سینمای مدرن خاورمیانه خواهیم بود.

سینما نفت آبادان که به لحاظ سبک معماری و شهرت، در ایران بی‌همتاست، ظرفیت یک هزار و ۱۷۸ نفر تماشاگر را دارد، این بنای تاریخی و فرهنگی که در نزدیکی محله بوارده جنوبی قرار دارد با آجر نسوز قرمز رنگ، موسوم به آجر لندنی ساخته و در سال ۱۳۲۳ با نام سینما تاج افتتاح شد.

انتهای پیام/

سوالات کاردانی , کارشناسی , ارشد , فراگیر پیام نور
موضوعات مرتبط: عناوین اخبار ...، اجتماعی، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 2 شهريور 1395برچسب: آبادان ، افتتاح سینما ، عید غدیر خم ، تامین اعتبار, ] [ ] [ پیمان ذبیحی ]

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛در پی تعطیل شدن لیگ برتر جام خلیج فارس با صلاحدید کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تمرینات این تیم محبوب خوزستانی هم تعطیل و از روز پنج‌شنبه 28 مرداد ماه آغاز شد.

تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان زیر نظر کادر فنی در حال انجام است تا برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر آماده‌تر شوند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم نفت تهران می‌رود و در پایتخت با این تیم مسابقه خواهد داد.

دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و تیم نفت تهران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه 19 شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در دوره شانزدهم روز 21 مرداد میزبان سپاهان اصفهانی بود که که با تک گل محمد شادکام پیروز شد.

طلایی‌پوشان آبادانی پس از گذشته 4 هفته از فصل شانزدهم این لیگ 8 امتیاز  کسب کرده‌اند و در رده سوم جدول قرار دارند.

انتهای پیام/

سوالات کاردانی , کارشناسی , ارشد , فراگیر پیام نور
موضوعات مرتبط: عناوین اخبار ...، ورزش، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 2 شهريور 1395برچسب: آبادان ، تیم فوتبال ، برگزاری تمرینات ، صنعت نفت, ] [ ] [ پیمان ذبیحی ]

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارشناس حوزه امنیت، مارک وینستین چند روش ساده را برای حفاظت از حریم شخصی در دنیای مجازی پیشنهاد کرد. با انجام این روش های ساده می توانیداز اطلاعات خود در این فضا محافظت کنید.

1 .با مرورگر امن وب گردی کنید.

ساختار همه مرورگرها به یکدیگر شبیه نیست. در اولین گام، به قسمت تنظیمات privacy setting  مرورگر خود بروید و امنیت آن را بالا ببرید. همچنین باید بدانید که مثلا مرورگری مانند کروم تاریخچه وبگردی شما را نگه می دارد. برخی مرورگر ها مانند تور هیچ ردی از شما در اینترنت باقی نمی گذارند.

2 . مراقب آنچه جستجو می کنید، باشید.

سابقه جستجوی شما در گوگل، تاریخچه اطلاعاتی از شما می سازد که شاید بعدها در اختیار شرکت ها و حتی دولت ها قرار گیرد.

3 .اپلیکیشن واتس اپ آنطور که فکر می کنید، امن نیست.

برای میلیون ها نفر در جهان، اپلیکیشن واتس اپ، به عنوان اپلیکیشنی که تمام چت ها را رمزگذاری می کند ، شناخته می شود.اما ای کاش این اپلیکیشن همانطور که اعلام کرد تمام مکالمات را رمزگذاری می کرد، البته احتمال هک آن کم است ، چون واتس آپ از سیستم رمزگذاری جهانی استفاده می کند .
 
4. از فضای ذخیره ابری رمزگذاری شده استفاده کنید.


مطمئناً اپلیکیشن های زیادی برای ذخیره فایل ها در فروشگاه های نرم افزار یافت می شود اما مهم این است که اطلاعات شما امن بماند. به عنوان مثال اپلیکیشن " spider oak " تمام فایل های شما را در گوشی شما رمزگذاری می کند و سپس آن را بر روی مرکز داده های خود آپلود می کند. لازم است بدانید این اپلیکیشن محبوب ادوارد اسنودن برای ذخیره فایل هاست.

5.شبکه های اجتماعی به دلایل مختلف از اطلاعات شما استفاده میکنند.

فیسبوک هرگز کتمان نمی کند که به جهان باز و انتشار اطلاعات بدون هیچ مرز و محدودیتی باور دارد. چنین سیاستی  منجر به ورود به حریم خصوصی افراد برای استفاده از ترفندهای تبلیغاتی  و حتی امنیتی شده است. این امر برای کنترل نیاز های جوامع هدف صورت میگیرد.

سوالات کاردانی , کارشناسی , ارشد , فراگیر پیام نور
موضوعات مرتبط: عناوین اخبار ...، کامپیوتری، فناوری ها، ،
برچسب‌ها:
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 21 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سایت

سلام خوش آمدید ..
آرشيو مطالب
آذر 1395
مهر 1395 شهريور 1395 ارديبهشت 1395 فروردين 1395 اسفند 1394 بهمن 1394 مهر 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 شهريور 1393 اسفند 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 516
بازدید کل : 97168
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1