خبر کامپیوتری
خبر سخت افزار ، نرم افزار ، آی تی و خبر های روز 
نويسندگان
به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ اسامی این داوطلبان در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش (به نشانی www. sanjesh. org) به عنوان معرفی شده چندبرابر ظرفیت پذیرش هر یک از کد رشته‌محل‌های دارای شرایط خاص در آزمون کاردانی به کار‌شناسی ناپیوسته سال ۹۳ اعلام شده است. 
بنابر این گزارش، داوطلبان باید براساس برنامه زمانی مربوط و با همراه داشتن مدارک مورد نیاز، به نشانی‌های تعیین شده برای انجام مراحل مختلف گزینش مراجعه کنند. 

معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت در دانشگاه غیر دولتی- غیرانتفاعی سوره باید با مدارک لازم اصل و یک نسخه تصویر کامل از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی و یک قطعه عکس ۴×۳ در روزهای ۱۳ و ۱۴ شهریور ماه به دانشگاه مراجعه کنند. 
 
گفتنی است: زمان مصاحبه برای خواهران روز پنجشنبه ۱۳ شهریورماه و برای برادران روز جمعه ۱۴ شهریور ماه و برای متأخرین (اعم از خواهران و برادران) روز شنبه ۱۵ شهریور از ساعت 8:00 صبح تا 16:00 عصر است. داوطلبان به نشانی تهران، خیابان آزادی، بین خیابان خوش و آذربایجان، نبش کوچه کامیاران، پلاک ۲۵۲ مراجعه کنند. 
 
معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت در آموزشکده فنی نقشه برداری سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح نیز باید با مدارک لازم اصل و تصویر کارت ملی، اصل و تصویر شناسنامه، تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی فراغت از تحصیل و دو قطعه عکس ۴×۳ به این محل مراجعه کنند. 
 
زمان مصاحبه کلیه معرفی‌شدگان روز چهارشنبه ۱۲ شهریورماه رأس ساعت 8:00 صبح است که لازم است به نشانی تهران، بلوار کشاورز، خیابان شهید شوریده، پلاک ۷ آموزشکده فنی نقشه‌برداری مراجعه کنند.
سوالات کاردانی , کارشناسی , ارشد , فراگیر پیام نور
موضوعات مرتبط: عناوین اخبار ...، اجتماعی، کامپیوتری، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:کاردانی به کارشناسی ، ظرفیت ، سازمان سنجش, ] [ ] [ پیمان ذبیحی ]

موج جدید شوخی با شخصیت های کشور طی هفته های گذشته در فضای مجازی موبایلی شکل گرفته و همین مساله موجب شد شایعه فیلترینگ شبکه های اجتماعی موبایلی از جمله وایبر مطرح شود. - طرح لطیفه هایی درباره شخصیت های سیاسی، اجتماعی و مذهبی در فضاهای مجازی و پیامک موضوع جدیدی نیست و به دنبال عدم فرهنگ سازی در این زمینه رفته رفته پیام هایی برای شخصیت های دیگر نیز ساخته و منتشر شد و حتی دامنه این شوخی های مجازی تا جایی پیش رفت که شاهد شوخی با بزرگانی چون لقمان حکیم در این فضا بودیم ...

سوالات کاردانی , کارشناسی , ارشد , فراگیر پیام نور
موضوعات مرتبط: کامپیوتری، نرم افزاری، اینترنت، ،
برچسب‌ها:
[ دو شنبه 10 شهريور 1393برچسب:فیلتر,اینترنت/,,,,, ] [ ] [ پیمان ذبیحی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سایت

سلام خوش آمدید ..
آرشيو مطالب
آذر 1395
مهر 1395 شهريور 1395 ارديبهشت 1395 فروردين 1395 اسفند 1394 بهمن 1394 مهر 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 شهريور 1393 اسفند 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 90
بازدید هفته : 353
بازدید ماه : 444
بازدید کل : 97096
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1