خبر کامپیوتری
خبر سخت افزار ، نرم افزار ، آی تی و خبر های روز 
نويسندگان

هر سال که می‌گذرد اسمارت فون‌های قوی‌تر و بهتری روانه بازار می‌شوند و هر روز شاهد رشد تکنولوژی در این زمینه هستیم. البته گذر روز‌ها باعث حضور هرچه بیشتر تلفن‌های همراه در زندگی کاربران نیز می‌شوند و تقریبا باید همیشه این اسمارت فون‌ها در کنارمان باشند و گفته می‌شود که عدم حضور تلفن‌های همراه در کنار افراد باعث می‌شود که احساس ناراحتی بکنند.

هرچه باشد و اسمارت فون‌ها در هر بخشی هم که پیشرفت کرده باشند همچنان در زمینه باتری درجا می‌زنند. بسیاری از کاربران از طول عمر کوتاه باتری دستگاه خود ناراضی هستند و همیشه نگران این هستند که چه زمانی و در کجا باید دستگاه خود را به شارژر متصل کنند. اما با این اوصاف همچنان راه‌هایی وجود دارد تا کاربران بتوانند طول عمر باتری اسمارت فون خود را افزایش دهند. 

 
مصرف باتری گوشی را با زمینه مشکی کاهش دهید + آموزش
سوالات کاردانی , کارشناسی , ارشد , فراگیر پیام نور
موضوعات مرتبط: مقاله، کامپیوتری، سخت افزار، فناوری ها، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 بهمن 1394برچسب:کاهش مصرف باتری,گوش ,موبایل,بی سیم,, ] [ ] [ پیمان ذبیحی ]

اگرچه کمپانی توشیبا از تکنولوژی تولید ۱۹نانومتری استفاده می کند، اما این تکنولوژی در تولید تراشه های NAND Flash استفاده می شود نه برروی DRAMها، پس DRAMهای جدید سامسونگ را با خیال راحت می توان پیشرفته ترین محصول این بخش نامید. سامسونگ خود این محصول را پیشرفته ترین حافظه DDR3 می نامد، چیپ هایی که براساس فرآیند تولید ۲۰نانومتری ساخته شده اند.

سامسونگ با استفاده از فناوری 20نانومتری پیشرفته ترین 4 Gb DDR3 را می سازد

این محصول جدید سامسونگ DDR3 DRAMهای ۴ گیگابیتی است که از تکنولوژی تغییریافته الگودهی دوبل بهره می برد. همچنین لایه های دی الکتریک فوق العاده باریک خازن های سلولی اجازه عملکرد سلولی بالاتری به آنها میدهد. بهره وری تولید این محصول نسبت به DDR3های ۲۴نانومتری تا ۳۰درصد بالاتر می باشد. این رقم در مقایسه با محصولات ۳۰ نانومتری به ۱۰۰ درصد می رسد. چیپ های ۴ گیگابیتی DDR3 سامسونگ بزودی در محصولات مختلف از جمله اسمارت فون، تبلت ها، DIMMها، SO-DIMM ها و سایر ماژولها مورد استفاده قرار می گیرد.

سوالات کاردانی , کارشناسی , ارشد , فراگیر پیام نور
موضوعات مرتبط: کامپیوتری، سخت افزار، فناوری ها، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:سامسونگ ، محصول ، جدید ، قطعه ، تکنولوژی ، فناوری, ] [ ] [ پیمان ذبیحی ]

اینترنت ربع قرنی شد، عید فرصتی برای فروش موبایل و رایانه‌های تقلبی است، وزارت ارتباطات 137 ساله شد، تجهیزات الکترونیکی قابلیت بیمه شدن دارند و... از جمله مهمترین اخبار فناوری اطلاعات در 21 اسفند بود.

"اینترنت" یا همان شبکه‌های به هم پیوسته، بزرگترین طراحی و اجرای مهندسی به حساب می‌آید که مجموعه‌ای از رایانه‌های جهانی را در قالب شبکه‌ای عظیم  جهت برقراری ارتباطات یکپارچه و به دور از محدودیت‌های مکانی به یکدیگر متصل کرده است.

سوالات کاردانی , کارشناسی , ارشد , فراگیر پیام نور
موضوعات مرتبط: عناوین اخبار ...، کامپیوتری، فناوری ها، اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
 
 

توصیه‌های نوروزی به کاربران ICT

در ایام منتهی به پایان سال همواره مشاهده شده که برخی فروشندگان اقدام به عرضه کالاهای کارکرده، تعمیری و تقلبی با بهایی کمتر از قیمت واقعی می‌کنند که ضرورت دارد با مشورت افراد خبره و مراجعه به مراکز معتبر اقدام به خرید کرد.به گزارش ایسنا، کانون کاربران فناوری اطلاعات و ارتباطات با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال که یکی از مقاطع پرفروش در بازارهای لوازم الکترونیکی، موبایل، رایانه و سایر تجهیزات و ادوات وابسته به آن است، با انتشار یک اطلاعیه، توصیه‌هایی به متقاضیان خرید این اقلام ارایه کرد.

 
 
 
سوالات کاردانی , کارشناسی , ارشد , فراگیر پیام نور
موضوعات مرتبط: عناوین اخبار ...، کامپیوتری، فناوری ها، اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب

بهترین فناوری‌های پوشیدنی در نمایشگاه CES 2014

...

ایتنا - به دنبال برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی جهان موسوم به CES 2014، کارشناسان لیست بهترین فناوری‌های پوشیدنی ارایه شده در این نمایشگاه را منتشر کردند.

بهترین فناوری‌های پوشیدنی در نمایشگاه CES 2014

 ...

در ادامه مطلب

سوالات کاردانی , کارشناسی , ارشد , فراگیر پیام نور
موضوعات مرتبط: کامپیوتری، فناوری ها، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:فناوری,فناوری پوشیدنی, ] [ ] [ پیمان ذبیحی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سایت

سلام خوش آمدید ..
آرشيو مطالب
آذر 1395
مهر 1395 شهريور 1395 ارديبهشت 1395 فروردين 1395 اسفند 1394 بهمن 1394 مهر 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 شهريور 1393 اسفند 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 501
بازدید کل : 97658
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1